ONA ARQUITECTÒNICA

Espai al voltant de l'arquitectura vist des d'una perspectiva multidimensional. Parlarem d’ edificació, ciutat, disseny, territori, art, vivenda, urbanisme, paisatge, construcció, interiorisme, sostenibilitat, història, estructures, movilitat, eficiència....El ventall és inabastable, però intentarem donar una visió global d'aquest món, sempre des d'un punt de vista arquitectònic.

Horari d'emissió: ( Finalitzada )
[Podcast del programa]

 
EMISSIONS REALITZADES

play    Emissió: 04-02-2021

Programa 120. Anna Delcampo, doctora arquitecta, estuvo en el programa para hablarnos sobre sobre cómo el entorno y el ambiente cromático puede influir en el estado de las personas especialmente en las de edad avanzada , investigación que llevo a cabo en su tesis "La arquitectura residencial para personas mayores y los espacios cromáticos para el bienestar".

play    Emissió: 28-01-2021

Programa 119. NURIA MATARREDONA, Directora General de Innovación Ecológica en la Construcción de la Conselleria de Vivienda y Arquitectura Bioclimática nos habló de las funciones de esta novedosa Conselleria y de los Concursos de Proyectos Piloto y otros planes que está promoviendo en la Comunidad Valenciana.